סכסוך בליכוד: גוטליב בקבוצה הפנימית – "לא צריך טובות"

איתי גדסי No Comments on סכסוך בליכוד: גוטליב בקבוצה הפנימית – "לא צריך טובות"

אמש הודיע יו״ר הקואליציה ויו״ר סיעת הליכוד אופיר כץ לחבר הכנסת יולי אדלשטיין על סנקציות שיחולו עליו עקב אי הצבעתו על חוקי הרפורמה. בקבוצה פנימים של הליכוד כתבה ח"כ גוטליב: "בא לי לומר לו ׳בלי טובות די לנו ב-61 חברים'"

יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90
12:41
28.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל השמיד עשרות רקטות שהיו מוכנות לשיגור לרחבי הארץ

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשל הפרת המשמעת הקואליציונית, הודיע אמש יו״ר הקואליציה ויו״ר סיעת הליכוד אופיר כץ לחבר הכנסת יולי אדלשטיין כי לא יוכל להגיש הצעות חוק פרטיות, הצעות לסדר או לדבר בשם סיעת הליכוד במשך שלושה שבועות, עקב כך שלא הצביע עם הקואליציה על חוקי הרפורמה.

ח"כ טלי גוטליב כתבה בקבוצת ווטסאפ של סיעת הליכוד, כי היא הייתה רוצה להציע לו שיפסיק להצביע איתם, מכיוון שלא צריך את הטובות שלו, אבל החליטה להתאפק.

"חברים יקרים. רציתי להזכיר מושכלות יסוד. הכסא בכנסת הוא לא הכסא הפרטי שלנו. כולנו מחוייבים לציבור שבחר בנו. חודשיים שלימים יש חכ״ים, לרבות אדלשטיין, שלא טרחו אפילו פעם אחת להגיע לוועדת חוקה ולא טרחו להבין את הרפורמה" כתבה החכי"ת.

"אין לי כבוד למי שהעז  לא להצביע לחוקים שהם חלק חשוב במשילות וחיזוק הימין. ממני הוא לא יקבל חיזוק. גם לא מהבוחרים. עוד הגדיל אדלשטיין עשות כשאמר כי הוא לא מבטיח להצביע. בא לי לומר לו ׳בלי טובות די לנו ב-61 חברים׳ אבל אני אתאפק שלא כדרכי. העיקר שזאב אלקין החמיא לו" תקפה.

"אני החכי״ת החדשה שלגמרי מבינה מאד במשחקי אגו, כזה כמו שמשחקים לי מול העיניים. יום טוב לכולם" סיימה את הודעתה.



0 תגובות